باربری تاج

خدمات بسته بندی و باربری ، اتوبار کاج

باربری تاج

خدمات بسته بندی و باربری ، اتوبار کاج

اتوبار و باربری پاسداران

باربری پاسداران شرکت همسفر بار تهران
باربری پاسداران شرکت همسفر بار یکی از موفق ترین باربری های تهران در حوزه بسته بندی و حمل اثاثیه است. همسفر بار با یک دهه سابقه درخشان ارائه دهنده خدمات عالی در سطح شهر تهران می باشد؛ این شرکت دارای مجوز های رسمی از اتحادیه صنف باربری استان تهران می باشد.شرکت همسفر بار علاوه بر منطقه ی پاسداران به مناطقی همچون باربری تهرانپارس، فردوس، پاسداران، سعادت آباد، گیشا، شهرک غرب و یوسف آباد خدمات حرفه ایی ارائه می نماید. از جمله خدمات باربری پاسداران میتوان به بسته بندی حرفه ای وسایل منزل، شرکت و غیره اشاره کرد.
  
اتوبار پاسداران با استفاده از ماشین های مخصوص این کار همچون خاور، نیسان و کامیون شروع به انتقال اثاثیه به مقصد می کند. در خصوص اطمینان خاطر از جابجایی سالم اثاثیه ها، باربری پاسداران بیمه نامه ایی به اندازه ارزش مالی اثاثیه ها به شما ارائه می کند.
زمانی که با باربری پاسداران در ارتباط باشید کارشناسان شرکت همسفر بار، پس از معرفی نزدیکترین باربری به شما، توضیحاتی از جمله نحوه ی کار باربری در پاسداران، نحوه ی بسته بندی حرفه ای اثاث منزل و یا شرکت، انتقال و جابجایی آنها به همراه ارائه بارنامه به شما می دهد؛ ضمن اینکه، در طی انجام خدمات جابجایی اثاثیه بیمه نامه ایی به ارزش مالی انها به شما تعلق میگیرد که در صورت هرگونه خرابی اثاثیه و یا شکستن شیشه ها با استفاده از بیمه نامه می توانید خسارت وارده را جبران کنند.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد