باربری تاج

خدمات بسته بندی و باربری ، اتوبار کاج

باربری تاج

خدمات بسته بندی و باربری ، اتوبار کاج

ویژگی های اتوبار مرزداران

در واقع خودرو مناسب شامل، تنوع خودرو، تمیزی خودرو، و امنیت خودرو برای حفظ وسایل مشتریان عزیز در مقابل شکستگی و خیس شدن می باشد. شرکت باربری مرزداران، با داشتن انواع خودرو مناسب، متناسب با مقدار بار شما، و حمل سالم، تضمینی بر جلب اعتماد شما عزیزان میباشد.
چیدمان وسایل در خودرو:
بسیار مهم می باشد که وسایل به چه نحوی در کامیون چیده شوند. این شرکت با استفاده از کادری با حوصله و دقت بالا، در چیدمان، و استفاده از محافظ برای عدم آسیب دیدن وسایل، این اطمینان را به مشتریان میدهد که بدون هیچ گونه خراشی، بار شما به مقصد برسد.  
کادری با تجربه و خوش اخلاق:
این شرکت در استفاده از کارگران، بسیار حساسیت به خرج میدهد. در برخی از مواقع، به دلیل خستگی کارگر و یا بی حوصلگی، اقدام به پرت کردن اقلام میکنند، که بسیار ناپسند میباشد. باربری مرزداران متعهد میشود، همه کادر این شرکت، تا آخرین وسیله، با حوصله و قدرت وظیفه خود را انجام دهند و بار شما عزیزان را به سلامت به مقصد برسانند.
خیلی از باربری ها، مسئولیت بسته بندی را به عهده نمی گیرند، به دو دلیل، اولی به دلیل زمان گیر بودن و دومی به دلیل نداشتن نیرو مناسب و تخصص. شرکت باربری مرزداران با افتخار، و با داشتن تجربه و تخصص لازم و در سریعترین زمان ممکن، وسایل خانه  شما را بسته بندی میکنند. استفاده از نایلون های حبابی و سلفون، از هرگونه خش و شکستگی جلوگیری میکند.
داشتن صداقت با مشتری:
بسیار مهم می باشد که شرکت در خصوص برآورد هزینه، با مشتری صداقت داشته باشد. در واقع مبلغ نهایی و قطعی را به مشتری اعلام کند. این شرکت، با تخمین مسافت، و زمان انجام کار، تعداد کارگران مورد نیاز، قیمت نهایی را به مشتری اعلام نموده، و به هیچ عنوان، به دلایل غیر منطقی که دیگر شرکت ها  قیمت را افزایش می دهند، به  قیمت نهایی اضافه نمی کنند.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد