باربری تاج

خدمات بسته بندی و باربری ، اتوبار کاج

باربری تاج

خدمات بسته بندی و باربری ، اتوبار کاج

اتوبار جردن -- نلسون ماندلا

باربری جردن
جردن یکی دیگر از مناطق مهم دیگر در شمال تهران است. باربری جردن یکی از خدمات ما در حیطه باربری شمال تهران است که به همشهریان گرامی که خواهان اسباب کشی و جابجایی بار در این بخش از تهران هستند، ارائه می دهیم.   
خیابان اصلی این منطقه تا پیش از پیروزی انقلاب، به نام خیابان جردن شناخته می شود و از این مناطق اطراف آن نیز به نام منطقه جردن شناخته می شد. اما پس از پیروزی انقلاب نام این بلوار و خیابان به بلوار آفریقا عوض شد تا اینکه چند سال پیش نیز مجددا تغییر یافت و امروزه بنام بلوار نلسون ماندلا (رهبر جنبش مدنی آفریقای جنوبی) شناخته می شود.
بلوار نلسون ماندلا (بلوارد جردن سابق) از میدان آرژانتین آغاز شده و تا چهارراه پارک وی ادامه می یابد. امروزه این بخش از تهران علاوه بر آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی کوچک و بزرگ فراوان، شامل ده ها اداره، شرکت، سازمان، سفارتخانه، پارک و بوستان های مختلف است و همین مسئله هم اهمیت این منطقه را دو چندان کرده است. 
از طرف دیگر به دلیل وجود جمعیت قابل توجه در مناطق مسکونی واقع در بخش های مختلف منطقه جردن، میدان ها، خیابان ها و بزرگراه های مختلف و پر تردد در گوشه و کنار آن (از جمله خیابان ولیعصر، میدان ونک، چهارراه پارک وی، بزرگراه مدرس) هنگام اسباب کشی و باربری مسلما باید ترافیک و تردد به موقع در مناطق اطراف این ناحیه را در نظر گرفت. 
باربری جردن از نظر ما همانند بسیاری از مناطق دیگر محدوده باربری شمال تهران، حائز اهمیت است و از آنجا که میزان رضایت مشتریان ما در زمینه اسباب کشی و بسته بندی برای ما اهمیت دارد، نهایت سعی و کوشش خود را در زمینه ایجاد فضایی آرام و در عین حال کمک به آنها در جهت هر چه بهتر انجام شدن مراحل باربری و حمل بار در جردن تهران بکار گرفته ایم. 
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد