باربری تاج

خدمات بسته بندی و باربری ، اتوبار کاج

باربری تاج

خدمات بسته بندی و باربری ، اتوبار کاج

بهترین اتوبار فرشته

باربری و اتوبار فرشته با داشتن تخصص بسته بندی حرفه ای , حمل بار و اسباکشی خانه ها , شرکت ها  و … با کارکنان مجرب ,  ورزیده و مهم تر از همه با اخلاق آماده ارائه طیف گسترده ای از بهترن خدمات باربری و بسته بندی  به شهروندان ساکن در منطقه ۱ فرشته تهران در تمامی ساعات شبانه روز می باشد . این باربری یکی از ارائه کننده نازلترین و پایین ترین قیمت های باربری و اتوبار در محدوده فرشته می باشد .  
محدوده کامل فرشته یکی از مناطق تحت پوشش خدمات شرکت اتوبار و باربری میرداماد می باشد که این باربری یکی از قدیمی ترین و معتبر ترین باربری های موجود در تهران می باشد که دارای سالها سابقه در حوزه باربری و بسته بندی در کارنامه خود دارد . این باربری دارای مجوز رسمی  فعالیت حمل نقلی در تهران از اتحادیه باربری کشور دارا می باشد . باربری ما اماده ارائه همه گونه خدمات باربری و بسته بندی وسایل در شهر تهران به خصوص منطقه فرشته در شمال تهران  می باشد .
شهروندان عزیز منطقه شمال تهران و فرشته هر زمان از ساعات شبانه روز که تمایل به حمل و نقل اسباب منزل , کالا و لوزام خودتان در منطقه فرشته یا تمام نقاط تهران را دارید می توانید با شماره های ما که در سایت موجود است تماس بگیرید و نسبت به اندازه , حجم و مقصدتان ماشین خودتان را سفارش دهید .
اتوبار تهران
سرویس دهی مطمئن وسریع در منطقه فرشته تهران :
باربری و اتوبار فرشته : باربری ما فعالیت و انجام خدمات خود را از منازل , شرکت , ادارجات و… شما با انجام دقیق خدمات بسته بندی اصولی کالا و لوازمتان شروع کرده و آنهارا با حوصله در درون ماشین مخصوص باربری (  خاور و کامیون , وانت ,نیسان ) انتقال می دهند و سپس در محل مورد نظرشما بارتان را تخلیه کرده و آنها را با دقت چیدمان میکنند تا کار شما در چیدمان لوازمتان راحت باشد . هدف اصلی ما جلب رضایت مشتریست پس مطمئن باشید که به همکاران خود گفته ایم که تمام خدمات را بدرستی و اصولی انجام دهند و با مشتریان رفتار خوشی را داشته باشند .
مراحل اجرا خدمات بطور کلی : 
۱ – حضور همکاران ( رانندگان و کارگران ) ما در محل موردنظر دراسرع وقت و در ابتدای کار انجام اصولی با روشهای  نوین بسته بندی بار و اسباب اثاثیه
۲ – بارگیری و حمل با دقت وسایل به درون ماشین
۳ – جابجایی بار توسط راننده به مقصد و تخلیه و چیدمان تمیز آنها درون محل موردنظرتان توسط کارگران
برای امنیت بیشتر باربری ما قبل از بارگیری و بسته بندی وسایلتان تمامی آنها را بیمه می کند تا در صورت وارد شدن هرگونه خسارتی به بارتان , بیمه خسارت بارتان را پرداخت کند .
نرخ و تعرفه های باربری و اتوبار فرشته :
باربری فرشته : تمامی هزینه های بارربری و بسته بندی وسایل در تمامی مناطق شهر تهران منصفانه و گاها کمتر از نرخ اتحادیه باربری کشور می باشد . اگر شماعزیزان  تمایل به سفارش ماشین دارید حتما از تعرفه و قیمت های شرکت ما  که قابل دسترسی از منو سایت قسمت ( تعرفه باربری و اتوبار ) می باشد . مشاهده نمایید . در امر حمل و نقل وبسته بندی هزینه ها نسبت به نوع , حجم و مسیر بار کاملا متغییر است پس جهت اطلاع کامل و دقیق از هزینه حمل بارتان با ما تماس بگیرید تا همکاران ما , شما را راهنمایی کنند و هزینه دقیق را نسبت به بارتان تعیین کنند …. ۲۲۹۰۰۸۴۹
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد