باربری تاج

خدمات بسته بندی و باربری ، اتوبار کاج

باربری تاج

خدمات بسته بندی و باربری ، اتوبار کاج

بسته بندی وسایل ظریف و شکننده

بسته بندی وسایل شکننده یکی از بخش های مهم اسباب کشی است که نیاز به توجه خاص دارد. طبیعی است که نگران شکستن وسایل شکننده در طول اسباب کشی باشید .بنابراین مهم است که از این وسایل مراقبت بیشتری کنیم تا در طول اسباب کشی توسط شرکت های باربری (اتوبار) صحیح و سالم به مقصد برسند اول از همه باید بدانیم که آنها را چگونه بسته بندی کنیم .هنگام استفاده از ابزار ها و تکنیک ها , باید مراقب باشید .   اگر در هنگام بسته بندی این وسایل دقت بیشتری کنید احتمال سالم ماندن این وسایل در طول اسباب کشی بسیار زیاد است . در این جا ما توصیه هایی برای بسته بندی وسایل شکننده و ظریف بیان می کنیم :

توصیه های بسته بندی وسایل ظریف

1- برای بسته بندی وسایل شکننده و سنگین از جعبه های کوچک استفاده کنید.علاوه بر اینکه راحت تر در دست قرار می گیرند در طول جا به جایی نیز کمتر در جعبه تکان می خورند.

2- هرگز از جعبه های نازک استفاده نکنید .جعبه های ضخیم تر و محکم تر بهتر است .به هیچ عنوان از جعبه هایی که قبلا استفاده شده اند دوباره استفاده نکنید .

3- کف جعبه ها را با یک لایه اضافی بپوشانید 2 یا 3 لایه کمک می کند تا جعبه ها محکم تر شده و بهتر بتواند وزن وسایل داخل جعبه را تحمل کند .

4- برای بسته بندی وسایل داخل جعبه از کاغذ بسته بندی , فوم , حوله استفاده کنید . سعی کنید با این ها فضای بین وسایل داخل جعبه را پر کنید .

5- وسایل سنگین تر را در ته جعبه بگذارید وسایل را به ترتیب از بزرگ به کوچک داخل جعبه قرار دهید به این ترتیب وسایل کوچک تر بسته حمایت شده و در طول اسباب کشی خرد و شکسته نمی شوند.

6- وسایل داخل جعبه را با مقوا یا وسایل مناسب از یکدیگر جدا کنید و یا می توانید از جعبه های مخصوص استفاده کنید تا در زمان جا به جایی ظروف شکستنی به هم برخورد نکنند.

7- وسایل شکستنی تو خالی را با کاغذ بسته بندی پر کنید . لیوان ها , پارچ , و یا هر چیز دیگر که فضای توخالی دارد با کاغذ بسته بندی پر کنید تا در حین اسباب کشی لرزش نداشته باشند.

8- هر وسیله را جداگانه بسته بندی کنید لیوان , بشقاب و هر گونه وسایل شکستنی تزئینی باید به صورت جداگانه براساس اندازه , شکل و نوع جنس بسته بندی می شود ظریف ترین اقلام , مانند چینی ها باید در کاغذ های بسته بندی پیچیده شده و برای اطمینان با نوار ببندید. و سپس آنها را داخل جعبه های کوچک تر و نسبتا ضخیم تر از جعبه های دیگر قرار دهید.

9- از نوار چسب های پهن , زیاد استفاده کنیدبرای ایمنی اقلام شکستنی آنها را با کاغذ های بسته بندی و حبابی با مقدار زیاد نوار بسته بندی کنید تا محکم شود نوار , بسته ها را محکم تر نگه می دارد و باعث می شود که در طول اسباب کشی باز نشود.10- بر روی جعبه های شکستنی برچسب بزنید .

باید بر روی تمام جعبه های شکستنی به طور کاملا مشخص برچسب بزنید.جعبه های شکستنی را در یک مکان بگذارید و از کارگران شرکت های باربری بخواهید تا در حمل آنها بیشتر مراقبت کنند.

11- صبر و حوصله داشته باشید.

برای بسته بندی وسایل شکستنی وقت بیشتری بگذارید وسایل را با دقت تمام و حوصله زیاد بسته بندی کنید زیرا ممکن است در اثر یک اشتباه کوچک , در روز اسباب کشی خسارت زیادی را متحمل شوید. بهتر است برای اطمینان بیشتر از کارگران با تجربه شرکت باربری (اتوبار)بخواهید تا این ظروف را برای شما بسته بندی کنند.