X
تبلیغات
زولا

سیستم غذایی هنگام اسباب کشی

دوشنبه 24 خرداد 1395 ساعت 12:06


سیستم غذایی هنگام اسباب کشی


در هنگام اسباب کشی به دلیل افزایش حجم استرس وارد شده به افراد و افزایش حجم موضوعات فکری از جمله موضوع بسته بندی اقلام بزرگ ، بسته بندی خرده ریز ها ، چیدمان اثاثیه در منزل جدید ، انتخاب بهتری باربری و ... موضوع تغذیه کاملا فراموش میشود.


در اینجا توصیه هایی را در مورد نوع تغذیه جهت تجربه ی یک اسباب کشی راحت و سلامت با هم میخوانیم. در مورد غذا و تغذیه مخصوصا در روزهای آخر اسباب کشی برنامه ریزی کنید.

باربری تهران


1- غذاهای کم انرژی و سبک را بین وعده هایی که غذا مفصل تر و پر انرژی تر است قرار دهید.


2- اگر فرصت تهیه غذای شما محدود است می توانید غذاهایی را در فهرست برنامه غذایی قرار دهید که سریع آماده می شوند.


3- برای جلوگیری از خرید مواد غذایی ، غذاهایی که وسایل و مواد کمتری برای تهیه نیاز دارند انتخاب و در فهرست خود قرار دهید.


4- از خوردن غذاهای پرچرب و سنگین پرهیز نموده زیرا علاوه بر کرختی و بیحالی و ایجاد نگرانی ، در صورت خم و راست شدن و فعالیتهای سریع سبب دل‌پیچه و حالت تهوع می‌شود.


5- تا حد امکان از خرید غذاهای آماده و فله ای خودداری کنید و در صورت اجبار حتماً هنگام خرید هر نوع مادة غذایی بسته ‌بندی ‌شده به تاریخ مصرف ، علامت استاندارد و کد بهداشت آن توجه کنید.


6- خوردن سوسیس، کالباس و کنسروهای مواد غذایی آماده را باید به حداقل رساند.


7- خوردن میوه و سبزیجات فراموش نشود.

اتوبار تهران


8- هنگام خوردن میوه‌ها پوست آنها را بگیریم زیرا ممکن است پوست شما در اثر تماس مداوم با جعبه ها آلوده به میکروب شده باشد و شست و شوی مداوم برایمان مقدور نباشد.


9- در صورت امکان غذا و خورشت را به مقدار زیاد درست کرده و در ابعاد ظرفهای مختلف داخل فریزر گذاشته ، و هنگام نیاز از آن استفاده کنیم.


10- خشکبار حاوی مقدار زیادی کالری و پروتئین و خوردن آنها در سفر مجاز است. البته در خوردن آنها به مقدار زیاد خودداری شود.


11- از خوردن چیپس، پفک و مواد حاوی ترکیبات شیمیایی رنگی تا حد امکان خودداری شود.